Vanliga frågor

På grund av en oväntad och oförutsedd ökning av närvaron på sociala medier, upplever vi en ökning av beställningar som kan påverka vår standardleverans/leveranstid. Vi jobbar dag och natt för att förbereda och skicka alla beställningar så snabbt som möjligt. Vi förstår att det är frustrerande att behöva vänta längre än förväntat på din beställning, men det finns en sak vi inte vill ge avkall på: kvaliteten på vår tjänst. Vi uppskattar ditt tålamod medan vi arbetar för att lösa problemet. Tack så mycket! Vår sinnesfrid kommer från det faktum att vi framgångsrikt har levererat tusentals beställningar, alla utan en ENDA förlorad vara!

 

Vanliga frågor:

Kan jag ändra/uppdatera min beställning efter att jag har lagt den?

När du har lagt din beställning kommer du inte längre att kunna göra några ändringar. I händelse av fel (felaktiga/ofullständiga leveransadresser, e-postadresser, namn, telefonnummer), vänligen maila oss på service@diamondartpaintin.com så snart som möjligt. Observera att om du inte kontaktar oss om dessa problem innan du skickar din beställning, kommer vi inte att kunna uppdatera beställningen i vårt system. Diamond Art Paintin® tar inget ansvar för returnerade varor på grund av felaktiga/ofullständiga leveransadresser.

 

Hur kommer min beställning att skickas?

Diamond Art Paintin® erbjuder flera fraktsätt, som erbjuds på kassan bli. Varje metod uppskattar hur många dagar/veckor det skulle ta för din beställning att nå sin destination. Observera att denna period av dagar/veckor inte inkluderar de dagar det tar för oss att skicka din beställning. När din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med spårningsnummer och transportörinformation för ditt paket.

För mer information, se våra frakt-/hanteringspolicyer här.

Hur kan vi kontakta dig?

Du kan skicka ett e-postmeddelande till service@diamondartpaintin.com .

 

Min beställning är ofullständig/artiklar saknas; Vad kan jag göra?

Om du har beställt två eller fler varor, på grund av lagerhantering och/eller produkttillgänglighet, kan vi skicka dina produkter separat från olika lager och ibland även från olika länder. Om du bara har fått en del av din beställning, oroa dig inte. Det är troligt att du snart kommer att få ett andra eller kanske till och med tredje paket som innehåller resten av din beställning. Om du inte får resten av ditt paket inom två veckor efter att du mottagit det första paketet, vänligen kontakta oss så vidtar vi ytterligare åtgärder för att lösa problemet.

 

Sänder du internationellt?

Absolut! Vi erbjuder frakt över hela världen.


Kommer jag att få tull- eller tullavgifter?
Nej, priset du ser, är priset du betala — Du kommer inte att debiteras några extra avgifter.


Hur lång tid tar det innan min beställning kommer fram?

Vanligtvis får du varorna 5-14 arbetsdagar efter leverans, eftersom okontrollerbara faktorer som epidemisituationen kan försena 2-3 arbetsdagar.

Varför tar min beställning längre tid än förväntat?

Mängden beställningar vi får under helgdagar och reor kan påverka vår leverans-/leveranstid. Vi förstår att det är frustrerande att behöva vänta längre än förväntat på ditt köp, men vi försäkrar dig att vi gör ALLT vi kan för att förbereda, skicka och leverera alla beställningar snabbt och effektivt.

Viktigt: (Se till att din leveransadress är korrekt för att säkerställa snabbare och säkrare leverans.) Diamond Art Paintin® ansvarar inte för varor som returneras på grund av felaktiga/ofullständiga leveransadresser .

 

Vad kan jag göra om min produkt är defekt?

Tillverkningsfel i våra produkter täcks av en ersättnings-/återbetalningspolicy eller kreditpolicy. Köpare kan begära ett produktbyte inom 14 dagar efter mottagandet av den defekta varan. Om ansökan godkänns täcker Diamond Art Paintin® alla kostnader för att skicka en ersättning eller så ger vi dig full återbetalning. För information om att returnera defekta varor, se vår  butikspolicy.

 

Kan beställningar annulleras?

Du kan ändra eller avbryta din beställning inom 2 timmar.